Nog 1 dagje! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van kim kortooms - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van kim kortooms - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg kim

13 Juli 2008 | Nederland, Venlo

Sawatdii,

Zoals de meeste weten vertrek ik 14 juli (morgen) voor drie maanden naar Thailand. De eerste week verblijf ik in Bangkok. Daar staan een aantal leuke dingen op het programma zoals; MBK (dit is een heel groot winkelcentrum), the Suam Lum Night bazaar, Grand Palace, een thaise show en ik denk ook nog wel een lekkere masage;).

Daarna ga ik naar cha-am. Dit is een plaatsje dat ongeveer 200 km onder Bangkok ligt. Hier ga ik lesgeven op een Thaise basisschool.

Ik ga nu nog ff controleren of ik alles heb en dan gaat het morgen echt beginnen.
Ik heb er in ieder geval veel zin in!
Als je het leuk vindt, kun je me via deze volgen.

gruse

  • 13 Juli 2008 - 17:14

    Susan:

    Haa Kimmie,

    jaja doar isse dan diene site :)!! Meadje geniet van diene tied doar...haop det het leuk wuurd (want den wuurd ut det veur mich straks auk) zal dich zeker volge op deze site...

    Medel goije reis en we contacten...xxx Susan

  • 13 Juli 2008 - 21:22

    Jorn:

    Ha bun,

    Vuul plezeer he en de wets wat ik dig gezag heb he! wil dig gen veil in de taart komme bringen.

    Take care!

    kusjee

  • 14 Juli 2008 - 02:41

    Peke:

    Ha Medel

    Vuul plezeer in Thailand is dr ech kei leuk.
    Lekker fressen en zaufen
    In Bangkok riecht es schreklick aber ist doch gans tol.
    Viel spass und bis ueber 3 Monate.

    Viele gruesse Peke

    Sawatdihh

  • 14 Juli 2008 - 07:43

    Jeanne:

    Hoi Kim,
    Heb net je mailtje gelezen en ik dacht meteen even kijken en ja hoor er staat al wat op. Ik wil je veel succes, sterkte en plezier wensen en blijf je volgen via deze site. Hartstikke leuk.
    Groetjes en tot snel weer eens via dit medium.
    Jeanne (klingerberg)

  • 14 Juli 2008 - 10:53

    Sjiz:

    meadel bin blie det we de box net nog effkes gedoan hebbe.. vuul späB met de reis nooo..
    xx

  • 14 Juli 2008 - 15:48

    Michael:

    Eej Kim,

    Had je nog gesmst maar wist niet of ik het goede nummer had. Maar veel plezier en hiet te veel hossen.

    Kus

  • 14 Juli 2008 - 18:18

    Kim:

    haa maedje,

    huul vuul plezeer daor in Thailand, succes met lesgeven enzoe.

    En veerder wins ik dich en Juulke vuul plezeer!

    Kus

  • 14 Juli 2008 - 20:02

    Willem-jandebuurman:

    Haop desse dien word-versie good kins gebroeke.Die pieke komme waal asse truuk bis.

  • 15 Juli 2008 - 06:43

    Mirthe:

    Haa medel!
    Ik wins dich hiel vuul plezeer dao in Tailand! :) Ik zal zeker vaker op deze site kieke en dich volge;)
    En medel, mach euch ein party ohne ende dort! Khuur ut allemaol wal asse truuk bis:D

    Xx Mirthe

  • 15 Juli 2008 - 08:22

    Lieke:

    Meadj!!

    veur dich auk: huuuul vuuul succes maar veural plezeer de komende 3 moandjes!

    We maken ein diek feestje als dich en Juul truuk zien!

    Dieke Koeszzz Lieke

  • 15 Juli 2008 - 08:32

    Manouk:

    Schwes, jammer det ik dich nimmer gezeen heb! Heul veul plezeer en loat ff weite wat dien nummer doar is! X Manouk

  • 15 Juli 2008 - 12:58

    Richard:

    Tennis wederhelft!!

    Dat was het dan, met een verloren finale richting Thailand. Beter tijden zullen aanbreken als je uit het vliegtuig komt, dus treur niet te lang. Geniet van je avontuur en hou ons wel op de hoogte, we snappen dat je niet altijd zin hebt om deze site bij te werken maar wij willen jou verhalen toch echt lezen.

    Enjoy en tot snel.

    XX

    PS: 3 maanden geen racket in je hand geeft mij misschien wel een kansje!!

  • 15 Juli 2008 - 17:54

    Willem-jandebuurman:

    bisse now nog neet geland beej die thaise bamiballen? steur mich ein emailtje asse online kumps
    gruse from spain
    ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

Laatste stageweek en weekje vakantie!

12 September 2008

6 t/m 12 september

01 September 2008

25 t.m 31 augustus

22 Augustus 2008

Koh Phangan, Fullmoon party

13 Augustus 2008

Weekske 3
kim

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 10992

Voorgaande reizen:

14 Juli 2008 - 14 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: